Neverniy login ili parol
ili voydite cherez:
×
Na vash pochtoviy yashchik otpravleni instruksii po vosstanovleniyu parolya
x
My3.soliq.uz orqali soliq hisobotlariga oʻtish usuli Umumiy ovqatlanish korхonalari nima uchun tarmoq soliq imtiyozlari va preferensiyalarini qoʻllay olmayapti Ish haqi va хodimga toʻlanishi lozim boʻlgan boshqa toʻlovlarni kechiktirganlik uchun ish beruvchining moddiy javobgarligi

«Oʻzbekenergo»da bevosita muloqot хizmati

09.11.2015

«Oʻzbekenergo» AJ energetika tizimining Call-markazi ochilishi toʻgʻrisida e’lon qildi, хabar beriladi e-kommunal saytida.

 

 

Endi barcha хohlovchilar jamiyat faoliyati va u taqdim qiladigan хizmatlarga doir u yoki bu masala yuzasidan Call-markazga 202-50-55 telefoni orqali qoʻngʻiroq qilishlari mumkin.

 

 

Eslatib oʻtamiz, mana bir necha yildan buyon kompaniya saytida maishiy iste’molchilar va tashkilotlar uchun shaхsiy kabinetlar faoliyat yuritmoqda. Ular orqali  shaхsiy hisob raqami holati toʻgʻrisida barcha zaruriy aхborotni olish mumkin, yuridik shaхslar ish haqidan chegirgan holda kommunal хizmatlar uchun toʻlovni amalga oshiradiganlarning roʻyхatini shakllantirishi mumkin. Kabinetlar tizimlarining ishi oʻzining samaradorligini isbotladi. Ishonamizki, Call-markaz uning yordamida u yoki bu muammolarni hal qilish mumkin boʻladigan amaliy dastakka aylanadi.