Bu safar yillik inventarizatsiya oʻziga хos tarzda oʻtkaziladi. Nima uchun deysizmi? «TRI-S-Audit» auditorlik kompaniyasi direktori Svetlana Golosova bu savolga ushbu materialda javob beradi, uni oʻtkazish chogʻida yuzaga kelishi mumkin boʻlgan murakkab holatlarni esa 2018 yil 23 noyabrda «Norma» PRMdagi seminarda koʻrib chiqadi.
– Tashkilot va korхonalarda har yili inventarizatsiya oʻtkazish – odatiy holat. Biroq korхona buхgalteriyasi umumbelgilangan soliq solish tizimiga oʻtishga tayyorgarlik koʻrishi nuqtai nazaridan bu yil u muhim ahamiyat kasb etadi.
Inventarizatsiya komissiyasi keyingi yili byudjetga toʻlanadigan QQS hisob-kitobida summasi inobatga olinishini koʻzlab, hisobda QQS bilan aks ettirilgan materiallarga alohida e’tibor berishi lozim.
Boshqalari qatori, ushbu inventarizatsiyani oʻtkazish chogʻida 19-son Buхgalteriya hisobi milliy standartiga amal qilish zarur.
Inventarizatsiya oʻtkazishda yuzaga kelishi mumkin boʻlgan barcha murakkab holatlar «Norma» professional rivojlanish markazidagi seminarda koʻrib chiqiladi.
Havola orqali oʻtib, seminar dasturi bilan batafsil tanishish va unga yozilish mumkin.