Неверный логин или пароль
или войдите через:
×
На ваш почтовый ящик отправлены инструкции по восстановлению пароля
x
Ходим хориждаги хизмат сафарида касал бўлса Европа Иттифоқи мамлакатларига юк ташувчилар учун ҳаракатланиш тартибида нималар ўзгаради Автомобилни жисмоний шахсга сотишда қандай солиқ оқибатлари юзага келади Тамаки маҳсулотлари ва алкоголли ичимликларга акциз маркаларини қандай қўллаш керак

Дориларнинг постмаркетинг назорати қандай ўтказилади

08.10.2024

Рус тилида ўқиш

Фармацевтика маҳсулотларини постмаркетинг назоратидан ўтказиш тартиби белгиланди Вазирлар Маҳкамасининг 04.10.2024 йилдаги ВМҚ-628-сонли қарори билан “Фармацевтика маҳсулотларини постмаркетинг назоратидан ўтказиш тартиби тўғрисида”ги низом тасдиқланди.

 

Низом қуйидагиларни назарда тутади:

  • маркетингдан кейинги назоратни амалга оширувчи ваколатли орган ва ишчи органнинг вазифалари;
  • маркетингдан кейинги назоратни амалга ошириш тартиби ва муддатлари;
  • постмарткетинг  назоратини амалга оширишнинг молиявий назорати.

 

Постмаркетинг назорати ваколатли орган (Соғлиқни сақлаш вазирлиги ҳузуридаги "Фармацевтика маҳсулотлари хавфсизлиги маркази" ДМ) томонидан хўжалик юритувчи субъектларнинг молия-хўжалик фаолиятига аралашмаган ҳолда амалга оширилади.

 

Маркетингдан кейинги назорат учун қуйидагилар асос бўлади:

  • ваколатли орган раҳбари томонидан ҳар ойда тасдиқланадиган маркетингдан кейинги назорат режаси;
  • жисмоний ва юридик шахслардан, шу жумладан давлат органлари ва ташкилотларидан фармацевтика маҳсулотларининг сифати, хавфсизлиги, ноқонуний айланиши, ножўя таъсирлари бўйича маълумотлар ва мурожаатлар келиб тушиши;
  • ахборот-коммуникация технологияларидан фойдаланган ҳолда ОАВ ахбороти ва жамоатчилик фикрини ўрганиш натижалари.

 

Ҳужжат Қонун ҳужжатлари маълумотлари миллий базасида эълон қилинган ва 05.10.2024 йилдан кучга кирди.

Лола Абдуазимова