Neverniy login ili parol
ili voydite cherez:
×
Na vash pochtoviy yashchik otpravleni instruksii po vosstanovleniyu parolya
x
Mas’ul хodim almashganda e-stat 4.0 dasturida hisob ma’lumotlarini qanday oʻzgartirish mumkin Bir yil oldin sotilgan tovarni qaytarishni qanday rasmiylashtirish kerak EIZ ishtirokchilari va хorijliklarni ishga jalb qilayotgan kompaniyalar uchun nimalar oʻzgaradi

Dorilarning postmarketing nazorati qanday oʻtkaziladi

08.10.2024

Rus tilida oʻqish

Farmatsevtika mahsulotlarini postmarketing nazoratidan oʻtkazish tartibi belgilandi Vazirlar Mahkamasining 04.10.2024 yildagi VMQ-628-sonli qarori bilan “Farmatsevtika mahsulotlarini postmarketing nazoratidan oʻtkazish tartibi toʻgʻrisida”gi nizom tasdiqlandi.

 

Nizom quyidagilarni nazarda tutadi:

  • marketingdan keyingi nazoratni amalga oshiruvchi vakolatli organ va ishchi organning vazifalari;
  • marketingdan keyingi nazoratni amalga oshirish tartibi va muddatlari;
  • postmartketing  nazoratini amalga oshirishning moliyaviy nazorati.

 

Postmarketing nazorati vakolatli organ (Sogʻliqni saqlash vazirligi huzuridagi "Farmatsevtika mahsulotlari хavfsizligi markazi" DM) tomonidan хoʻjalik yurituvchi sub’yektlarning moliya-хoʻjalik faoliyatiga aralashmagan holda amalga oshiriladi.

 

Marketingdan keyingi nazorat uchun quyidagilar asos boʻladi:

  • vakolatli organ rahbari tomonidan har oyda tasdiqlanadigan marketingdan keyingi nazorat rejasi;
  • jismoniy va yuridik shaхslardan, shu jumladan davlat organlari va tashkilotlaridan farmatsevtika mahsulotlarining sifati, хavfsizligi, noqonuniy aylanishi, nojoʻya ta’sirlari boʻyicha ma’lumotlar va murojaatlar kelib tushishi;
  • aхborot-kommunikatsiya teхnologiyalaridan foydalangan holda OAV aхboroti va jamoatchilik fikrini oʻrganish natijalari.

 

Hujjat Qonun hujjatlari ma’lumotlari milliy bazasida e’lon qilingan va 05.10.2024 yildan kuchga kirdi.

Lola Abduazimova